sun fun love: Best 10 Under 10$ - The Essentials
אונליין

Best 10 Under 10$ - The Essentials

יום שני, 11 במרץ 2019


קורה לי לא מעט שאני קוראת איזה מתכון וממש בא לי להכין אותו אבל חסר לי איזה רינג, או צנטר או אביזר כלשהו וכל כך בא לי להכין את זה שאני הולכת לקנות את האביזר המדובר.
הביקורים האלה לחנויות האפייה יכולים להסתיים בהוצאה של מאות שקלים.
באחת הפעמים החלטתי לנסות לחפש את אחד המוצרים אונליין.
חיפוש קצר בebay הוביל אותי לתוצאה שהייתה זולה במאות אחוזים(!) מהמחיר בחנות.
אני יכולה לספר לכם שיש לא מעט מוצרים שקניתי (חלקם פה ברשימה) שראיתי בדיוק את אותו המוצר בחנות בהבדל של מאות שקלים.
המשקל שלי לדוגמא, נרכש לפני 4 שנים בשקלים בודדים ובשימוש (רב) עד היום.

זהו הפוסט הראשון בסדרה שלה אני קוראת "Best 10 Under 10$" - עשרת המוצרים הנבחרים בקטגוריה המסוימת בפחות מ- 10$. לפוסט הראשון בחרתי את עשרת המוצרים שבעיניי הכרחיים בכל מטבח.

זה המקום להדגיש שבין איביי לאלי אקספרס, ניתן למצוא כמעט כל דבר אונליין בשליש מחיר לפחות. תהיו צרכנים חכמים השוו מחירים ובידקו תמיד אופציות אונליין. ההבדלים יכולים להגיע למאות שקלים.






מדחום לתנור
מכירים שכתוב במתכון ״מחממים את התנור ל- 170 מעלות״? איך יודעים כשהתנור באמת הגיע למעלות הרצויות?
מדחום חיצוני עוזר להגיע לרמת דיוק גבוהה יותר שלפעמים קריטית לקבלת תוצאה טובה. כשהתחלתי להשתמש במדחום גיליתי שהתנור שלי הרבה יותר מידי חם ובגלל זה תמיד נשרפים לי דברים... 
מדחום לבישול
השימוש במדחום מעט מרתיע אנשים. אבל האמת שבעיניי הוא כל כך מקל על הכנה של קרמים. נכון שהוא לא חובה ויש כל מיני ״מבחנים״ שאפשר לעשות כדי לדעת שהגענו לטמפרטורה המתאימה אבל זה עוד אביזר שעוזר להגיע לרמת דיוק מירבית.

טיימר
נכון שלכולנו יש טיימר בטלפון, אבל אני מוצאת את השימוש בטיימר ייעודי הרבה יותר נוח. ואם כבר אז שיהיה חמוד!

משקל דיגטלי
בעיניי אם צריך לבחור מוצר אחד שהוא חובה בכל הרשימה הזאת - זה היה המוצר. באפייה יש חשיבות רבה לדיוק במשקלים ולפעמים גרם אחד יורת או פחות זה מה שיהפוך את התוצר שלכם מטעים למושלם.
כף משקל סמים
משקל ברמת דיוק של 0.1 גרם, שימושי במיוחד לשקילת אבקות כמו מלח, סודה לשתייה, ג׳לטין וכו׳. היתרון של המוצר הזה הוא שהמשקל מובנה בכף ולא צריך ללכלך כלי נוסף.
סט צנתרים
שימושי לקישוט טארטים ועוגות ולזיזלופים שונים.
יש פה כל סוג של צנטר שתוכלו לרצות בעלות של שקלים בודדים. זה משהו שטוב שיהיה בכל מטבח אופה ויכול לשדרג משמעותית את קישוטי העוגות שלכם.
משטח סיליקון לאפייה
משטח רב שימושי לאפייה, נוח במיוחד לאפיית עוגיות, פחזניות, מקרונים וכו׳. בנוסף זה גם אקולוגי וחסכוני מאחר וצורכים פחות ניירות אפייה.
רינג מתכוונן
אחת האביזרים היותר שימושיים במטבח שלי. במקום להחזיק רינג או תבנית בגדלים שונים יש לי אחד כזה שמשמש אותי להמון מתכונים שונים. בנוסף זה גם חוסך מקום ותמיד צריך עוד מקום בארונות המטבח.
מברשת לסירופ לעוגה/ שימון תבניות
האביזר הבא משמש קצת כמו מברשת רגילה, היתרון שלו על פני מברשת הוא שמחובר אליו מיכל שבו אפשר להכניס את הנוזל. שימושי במיוחד אם רוצים להרטיב עוגה עם סירופ ואז אפשר פשוט למלא את המיכל ולהבריש בקלות.


אוהבים פוסטים כאלה?
ספרו לי כאן בתגובות או בפייסבוק
וודאו שאתם עוקבים אחריי כדי שתדעו כשיוצא פוסט חדש בסדרה.


האותיות הקטנות:
  • כל המוצרים נרכשו ונוסו על ידי מהקישורים המצורפים ומובאת בפניכן דעתי האובייקטיבית. עם זאת, לאנשים שונים העדפות שונות ולכן ייתכן שלא הכל יתאים לכולם.
  • כל המוצרים נרכשו מאיביי, אני יודעת שיש אנשים שחוששים להזמין מאיביי, אני מאמינה שכל עוד קונים ממוכר אמין עם דירוג גבוה והמון הזמנות אין מה לחשוש אבל שוב לשיקול דעתכן האישית.
  • השימוש במוצרים על אחריותכם האישית.
  • בנוסף מפנה אתכם לקרוא את ה- Disclaimer (הבהרה משפטית) .

You Might Also Like

6 comments

  1. מתה על הפוסט הזה...בהחלט קלעת בול!

    השבמחק
  2. מתה על מוצרים למטבח. תודה על ההמלצות והרעיונות

    השבמחק
  3. אחלה המלצות, אני אספנית של מוצרים למטבח. האם את ממליצה על סמך ניסיון?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! :)
      ואכן על סמך ניסיון, חלק מהמוצרים משמשים אותי כבר שנים (לעומת מדחום סוכר שקניתי בחנות ביותר ממאה שקל שנשבר אחרי שני שימושים).

      מחק
  4. מעולה! לא הכי קל למצוא מוצרי מטבח במחיר נוח...

    השבמחק